niedziela, 20 września 2015

Żabka z przywieszką - recenzja

Jedną z pierwszych zabawek, jakie otrzymał nasz synek była urocza żaba. Potomek dostał ją od swoich babci i dziadka w dniu swoich imienin, które jak wspomniałam tutaj odbyły się w dniu wesela mojej siostry. Moja mama zwróciła uwagę na to, że jednym z pieszczotliwych określeń, jakie kierowałam do synka była właśnie żabka:)
źródło: zdjęcie własne

Dzięki praktycznej przywieszce żaba towarzyszy nam przy różnych okazjach - zamocowana przy rączce od nosidła podróżuje z nami autem, zabiera się z nami na wózkowe spacery, przywieszona do maty edukacyjnej zachęca synka do zabawy. Żółty klips jest bardzo łatwy w obsłudze i przydatny - posłużył mi jako mocowanie prowizorycznej osłonki od słońca uczynionej z pieluszki. Żabka ma żywe, nasycone kolory i szeroki, optymistyczny uśmiech :) Polecamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...