poniedziałek, 1 czerwca 2015

Kto dziś świętuje?

źródło: artpasje.pl

Dziś wyjątkowy dzień, święto wszystkich dzieci. Nie wiem, jak u Was, ale w naszych rodzinach nawet dorośli obchodzą tę uroczystość, w myśl zasady "każdy jest dzieckiem swoich rodziców" :) Jest to szalenie miłe, gdy dostajemy upominek od swoich rodziców, gdy dają wyraz swojej pamięci o nas i swych uczuć.

Pamiętam, jak przed swoimi 18 urodzinami poczułam, że ucieka mi dzieciństwo i robiłam wtedy rzeczy, które przystoją dzieciom, a niekoniecznie dorosłym, dlatego pojawiały się m.in. wizyty na placu zabaw. Dziś, z perspektywy czasu postrzegam to inaczej - bliska jest mi idea posiadania w sobie wewnętrznego dziecka i dopuszczania go czasem do głosu:) Nie tylko w sytuacji przyjmowania prezentu na Dzień Dziecka bez oburzania się, że już się dzieckiem nie jest. Dzieciństwo mija szybko, za szybko, pozwólmy sobie jako dorośli na chwilę beztroskiej zabawy, czegoś, co "w tym wieku nie wypada". Bo:
źródło:demotywatory.pl

Składam życzenia wszystkim, którzy tęsknią czasem do swojego dzieciństwa, którzy chcieliby czasem poczuć się znów jak dzieci i tym, którzy dają sobie na to od czasu do czasu przyzwolenie oraz tym, którzy dopiero dopuszczą do siebie taki cichy głosik:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...