środa, 18 listopada 2015

Wygrany zestaw od KapKap - recenzja

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez nieocenioną propagatorkę naukowej wiedzy o laktacji Agatę z hafija.pl. Do wygrania były rodzinne zestawy ubrań od firmy KapKap - bluzy w zestawach mama i córka, mama i syn, tata i córka lub tata i syn. Należało uzasadnić, który zestaw chciałoby się otrzymać. Mój wpis zaowocował przyznaniem mi nagrody, która niedawno do mnie dotarła :)

źródło: szkolneblogi.pl


Zacznę od zacytowania swojego dzieła, które jest nadal aktualne :)

Nasz synek jest przez niemal absolutnie wszystkich uznany za „wykapanego tatę”, „czystego tatę”, „całego tatę”, „skórę zdartą z taty”, „nieodrodnego syna taty”, „małego tatę”. Widzę, jak męża to uskrzydla i cieszę się, że wzmacnia to ich więź. Więc pierwsza myśl – wybiorę zestaw dla nich, niech podkreśli ich podobieństwo.
Ale myślę też sobie – halo, a co ze mną? Nosiłam pod sercem, dzielnie sprowadziłam na świat (ok, w asyście męża, ale jednak „bardziej rodziłam” ;), czule i troskliwie „siedzę w domu z synkiem”. Gdy robiłam parokrotnie akcję wyjścia do sklepu, by uzupełnić swoją garderobę po ciąży i porodzie, kończyło się kupnem skarpetek dla synka lub kolejnego body z napisem podkreślającym rolę taty (tych dla mam nie ma albo chowają się, jak mnie widzą).
Czuję, że potrzebny mi zestaw, który powie „Mamo, może jestem bardziej podobny do taty, ale z Tobą też chcę mieć coś wspólnego” ;)


A teraz przejdźmy do zaprezentowania i opisania nagrody.


Płócienna torba KapKap.
źródło: zdjęcie własne

Upominki przybyły do nas umieszczone w gustownej, płóciennej torbie z logo firmy. Torba odpowiada kolorystycznie wybranemu przeze mnie zestawowi, była miłą niespodzianką i stała się ulubioną torbą na śniadanie dla męża, zatem już mamy pierwszy i nieoczekiwany sukces ;)


Zestaw Mama i Syn od KapKap.
źródło: zdjęcie własne


Ubrania zostały starannie złożone i opatrzone wstążką, co spotęgowało wrażenie odpakowywania prezentu :)


Bluza dla synka od KapKap - widok z przodu.
źródło: zdjęcie własne

Bluza dla synka od KapKap - widok z tyłu.
źródło: zdjęcie własne

Ciemnoniebieska Blue Brothers chłopięcy ma delikatną aplikację w paski z przodu i z tyłu między tułowiem a rękawami oraz na łokciach. Rozmiarówka tych bluzek zaczyna się od rozmiaru na 9-12 miesięcy, a kończy na rozmiarze 6-7 lat. Zdecydowałam się na rozmiar 12-18 miesięcy, który trochę poczeka na naszego smyka. Szkoda, że dzieci tak szybko wyrastają z ubranek, bo chciałoby się, by bluzka ukazująca podobieństwo ubraniowe z mamą starczyła synkowi jak najdłużej :)

Bluza dla mnie od KapKap - widok z przodu.
źródło: zdjęcie własne
Bluza I love U damska z kolekcji KapKap ma aplikację charakterystyczną dla marki z przodu. Podczas ustalania szczegółów dotyczących nagrody jednym z najtrudniejszych momentów był dla mnie wybór rozmiaru bluzy dla mnie, gdyż bywam ostatnio między standardowymi sklepowymi rozmiarami. Z pomocą przyszła mi umieszczona na stronie tabela z rozmiarami. Podoba mi się, że bluza ma długie rękawy i przedłużony tył. Taliowany krój sprawia, że bluza ma bardziej kobiecy niż sportowy charakter. Przy obecnej pogodzie i temperaturze noszę ją jako odzież wierzchnią, zakładając pod spód jakąś jasną bluzkę.


Podsumowując - ubrania są starannie odszyte, wykonane z miłego w dotyku, raczej cienkiego materiału. Poza zaprezentowanym wygranym zestawem dostępne są jeszcze tuniki i bluzy w kolorze szarym i czerwonym. Według zapewnień producenta wszystkie ubrania posiadają atest Oeko-Tex®, który oznacza, że są wolne od szkodliwych substancji. Przy wyborze warto zapoznać się z zaprezentowaną na stronie tabelą rozmiarów.

Polecam i nie mogę się doczekać aż synek dorośnie do pasującego do mojej bluzy wdzianka :)


4 komentarze:

  1. Świetne to Twoje zgłoszenie! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) Teraz do całości przydałoby się kupić jakieś fajne buciki. Osobiście polecam szukać czegoś na stronie https://butymodne.pl/dla-dzieci-kylie-c25952.p199.html Odkryłam ją całkiem niedawno i już nie mogę się doczekać, kiedy zamówię jakieś pierwsze buciki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zestaw, naprawdę ładny. Mam nadzieję że będzie wam dobrze służył.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...