sobota, 20 czerwca 2015

Staniki do karmienia - gdzie w Poznaniu? (edit 11.10.2015)

W poprzednim wpisie (tutaj) umieściłam wskazówki dotyczące doboru staników do karmienia. Dziś podzielę się namiarami na sklepy w Poznaniu i bliskiej okolicy, które odwiedziłam i które okazały się dobrze zaopatrzone w bieliznę do karmienia.
źródło: okazje.info.pl

Poznań
1) sklep Nipplex na ul. Półwiejskiej
Sklep wyposażony w wieszaczek dedykowany karmiącym mamom, obsługa pomocna, wydawała się rzetelna, wybór staników może nie powalał, ale można było coś znaleźć dla siebie. Ceny tych, których mierzyłam ok. 80-90 zł.

2) sklep z bielizną na ul. Polnej (przy Pati i Maks)
Bogaty asortyment staników do karmienia - zarówno miękkich, z fiszbiną, jak i usztywnianych, całkiem spory wybór rozmiarów i kolorów. Bardzo miła sprzedawczyni, chętnie doradzała i donosiła co rusz inne modele czy rozmiary. Drobnym minusem pozostaje kabina do mierzenia, którą stanowi zaplecze sklepu, ale wobec dużego wyboru i umiarkowanych cen (wśród tych, które mierzyłam od ok. 40 za miękkie do ok. 80 za staniki z fiszbiną) nie ma większego znaczenia.

3) sklep Bebefield na ul. Polnej
Tu zwróciłam uwagę przede wszystkim na wysokie ceny (ok.180 zł). Nie byłam gotowa wydać tyle na stanik, z wrażenia nie wiem, czy był wybór w rozmiarach i modelach.

Komorniki
4) sklep outletowy z bielizną Hanna Style na ul. Żabikowskiej
Ceny REWELACYJNE! Metki głoszą co prawda, że jest to bielizna II gatunku, więc nie wiadomo, czy nie odbije się to na jej jakości lub trwałości, ale byłam gotowa zaryzykować 5-15 zł za miękki stanik-top, by się o tym niebawem przekonać.
edit:
Pisałam w połowie czerwca o małym wyborze asortymentu, który rozszedł się jak ciepłe bułeczki. Od tego czasu byłam parę razy w sklepie i wiem już, że trzeba mieć trochę szczęścia i trafić na moment, kiedy akurat pani sprzedawczyni coś dostanie z produkcji. Ostatnio odwiedziłam sklep we wrześniu i do kupienia były staniki typowo do karmienia, ale nie na mój rozmiar. Sporo było za to miękkich stanikowych topów, które u mnie sprawdzają się idealnie :)

Luboń
5) sklep z bielizną Hanna Style na ul. Puszkina (niedaleko Factory Outlet)
edit:
Sklep zaopatrzony w różne rozmiary, w ofercie pełnowartościowa bielizna I gatunku. Te, które oglądałam, cenowo nie najgorzej - nie pamiętam konkretnych cen, ale miałam poczucie, że tyle jestem w stanie wydać na stanik do karmienia :)


Chętnie będę aktualizować spis, by powstała baza dobrych adresów. Jestem otwarta na Wasze sprawdzone miejscówki:)

5 komentarzy:

  1. Byliśmy w Luboniu i zakupiłam jeden stanik do karmienia na fiszbinie za 45 zł. Pasował mi jeden z dostępnych trzech modeli.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie, oby dobrze służył - a w kręgach Mlekotekowych powiedziałabym jeszcze dobrze i jak najdłużej służył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno urodziła mi się córka i siostra kupiła mi topy właśnie w polecanym przez Panią sklepie w Komornikach i faktycznie cena jest rewelacyjna, a same topy dobre jakościowo. I co najważniejsze sprawdzają się rewelacyjnie - zwłaszcza w trakcie karmienia nocą, gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do karmienia nocą są najlepsze, bo idealnie się dopasowują i nie uwierają :) Oby dobrze Pani służyły!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...