czwartek, 24 grudnia 2015

Jak poczuć ducha świąt?

Za oknem bezśnieżny świat, jednak kalendarz, korki na mieście, dobrze znane nastrojowe melodie czy reklamy zabawek i przydatnych artykułów przypominają, że wielkimi krokami, tuż tuż nadciąga Boże Narodzenie.
źródło: pogoda.wp.pl


Dla nas tym bardziej wyjątkowe, bo pierwsze w trójkę. No, w zeszłym roku też w trójkę, ale że syn był "w drodze", to te bardziej odczuwam jako pierwsze wspólne :)

Świąteczny czas poza przygotowaniami, sprzątaniem, pichceniem, maratonem zakupowym to moment, by odetchnąć, zwolnić, zadumać się, spędzić czas z najbliższymi. To atmosfera, którą jak się słyszy, coraz trudniej poczuć w wirze przygotowań - "jakoś nie czuję, że idą święta", "mam tyle na głowie, że nie myślę nawet o odpoczynku", "bez śniegu to jak nie święta", "cola zachęca, by poczuć magię świąt, a ja jakoś nie czuję", "ja zrobiłam 129 uszek, ale zostało tylko 120, więc chyba dorobię", "umyłam już wszystkie okna, ale popadało, więc musiałam drugi raz".

Całe szczęście poza akcjami nakręcającymi świąteczną machinę handlową, licytacją, ile zrobiliśmy i wyrzutami sumienia, ile powinniśmy jeszcze zrobić, pojawiają się akcje wskrzeszające dobrego ducha świąt, przypominające, co naprawdę liczy się w tym czasie, uderzające w czułe struny duszy. Poniżej przykładowe filmy, które przypominają o tym, co ważne i mogą pomóc przywołać ducha świąt :)





Polecam również film, który dorzuciłam wcześniej na fb, a którego nie potrafię tu umieścić na blogu ;)

Kochani - cieszmy się tym wyjątkowym czasem, na który czeka się z wytęsknieniem i który tak szybko mija. Niech towarzyszy nam dziecięcy entuzjazm i docenienie tego, co mamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...