piątek, 29 maja 2015

Krąg opowieści laktacyjnych Mlekoteki - relacja


źródło: rodzicpoludzku.pl

Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu dla kobiet zainteresowanych tematyką karmienia piersią zorganizowanej w ramach inicjatywy Mlekoteka promującej ideę karmienia piersią. Pojawiły się na nim zarówno doświadczone w karmieniu mamy, jak i mamy oczekujące narodzin dzieci, które chciałyby rozpocząć przygodę z naturalnym karmieniem.

Na spotkaniu czułam duże doświadczenie, życzliwość, otwartość na dzielenie się swoimi historiami, nie znałam wcześniej żadnej z dziewczyn, a mimo to odnosiłam wrażenie, jakbym słuchała rad bliskich koleżanek:) Miałyśmy okazję wysłuchać najmilszych wspomnień związanych z karmieniem, powodów do dumy, trudności i sposobów ich przezwyciężenia. Część mam przyszła ze swoimi pociechami i można było na żywo zobaczyć, że karmienie może być łatwe i sprawiać dużą przyjemność dziecku i mamie. Cenna była dla mnie możliwość dopytania o nurtujące mnie kwestie, jak np. zakup stanika do karmienia.

W trakcie dołączyła do nas doula Marianna Szymarek, dzięki której każda uczestniczka otrzymała książkę pod jej redakcją "Opowieści o karmieniu piersią. Przełamując bariery". Książka to zbiór historii mam, które z sukcesem zdecydowały się karmić naturalnie. Pozycja opisuje też korzyści wynikające z karmienia piersią, podpowiada, jak zacząć i gdzie szukać pomocy. Czytając książkę miałam wrażenie, że jest jakby przedłużeniem wczorajszego spotkania.

Dziewczyny zapowiadały utworzenie cyklicznie działającej grupy wsparcia, za którą już trzymam kciuki!:)
P.S.
Dziękuję Agnieszce za pyszne smakołyki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...