poniedziałek, 1 lutego 2016

Promocje lutowe - ubranka i akcesoria


Od dziś mamy maluszków znajdą coś dla dzieci i siebie w Lidlu. 

Posiadamy body i dresik z jednej z poprzednich kolekcji i jesteśmy zadowoleni z ich użytkowania, ubranka zachowują swój rozmiar, kolory i dobry stan mimo regularnego prania. Z naszego doświadczenia wynika, że ubranka wypadają raczej większe, co warto wziąć pod uwagę wybierając ich rozmiar dla dziecka.

Poniżej przedstawiam wybrane produkty z bieżącej oferty:

źródło: lidl.pl

źródło: lidl.pl

źródło: lidl.pl


Poza przedstawionymi ubrankami dostępne są m.in. pościel, mata i śpiworek, prześcieradła, wodoszczelna podkładka na materac, zabawki oraz biustonosze do karmienia. Te ostatnie polecałabym jednak przymierzyć - jeśli się uda, to może dopytać o warunki zwracania towarów i o ile odpowiadają, to kupić i przymierzyć stanik w domu.

W celu obejrzenia pozostałych artykułów promocyjnych odsyłam na stronę Lidla lub do sklepu :)

3 komentarze:

  1. Też zrobiłam nalot w dniu promocji, ponieważ te ubranka są rewelacyjne jakościowo ;) dla porównania rozmiaru miałam ze sobą przykładowe body i spodenki mojej córki i faktycznie tak jak Pani pisała ciuszki wypadają o rozmiar większe. Ale nie wszystkie - sprawdziłam jedynie spodenki i body, a dresik wzięłam w ciemno myśląc, że rękawki będą miały jednakową długość co pozostałe produkty, jednak okazało się, że ich rozmiar był taki jak na opakowaniu. W związku z tym dresik okazał się za mały i musiałam go zwrócić, ale reszta ciuszków sprawdza się rewelacyjnie. A przy okazji widziałam, że od 25.02 znów pojawią się ubranka dziecięce w lidlu i nie ukrywam, że z pewnością w dniu promocji się tam wybiorę - bo niestety później nic już nie dostanę w potrzebnym dla mojej córki rozmiarze (zwykle te najmniejsze ciuszki sprzedają się najszybciej, czasem nawet krótko po otwarciu sklepu) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za Pani głos i informację o kolejnej partii ubranek 25.02. :) Szkoda, że z dresikiem się Pani nie udało, może przy tej kolejnej promocji znajdzie Pani coś dla córki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A fajnych i ciekawych bucików można szukać na stronie https://butymodne.pl/dla-dzieci-kylie-c25952.p199.html jeśli komuś zależy na interesujących i modnych propozycjach. Jest ich bardzo dużo i warto coś takiego kupować, bo nie kosztuje to dużo, a wygląda naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...