poniedziałek, 29 lutego 2016

Poznańskie bezpłatne szkoły rodzenia - wstęp

W obliczu wyzwań i wątpliwości, jakie stoją przed rodzicami, którzy po raz pierwszy spodziewają się dziecka, z pomocą może przyjść szkoła rodzenia. Jak wybrać najbardziej odpowiednią dla siebie, czym się kierować? 
źródło: babyonline.pl
Pomysł na prezentację poznańskich szkół rodzenia chodził mi po głowie od dłuższego czasu. Pamiętam, jak sama przy podejmowaniu decyzji szukałam informacji na stronach internetowych, forach, pytałam znajomych. Dobre rozeznanie pozwoli przyjrzeć się wszystkim dostępnym placówkom.


W moim odczuciu warto zapoznać się z ofertą konkretnej placówki - sprawdzić jakie zajęcia oferuje, w jakich terminach, z czego można skorzystać w ciąży, a z czego po narodzinach dziecka. Muszę przyznać, że wybór jest trudny, gdyż szkoły rodzenia dbają o wysoką jakość usług i posiadają bogatą ofertę usług. Może warto zdecydować się na miejsce blisko domu, z dogodnym dojazdem, z drugiej jednak strony możliwość wzięcia udziału w konkretnym warsztacie czy okazja do zajęć weekendowych mogą okazać się ważniejsze.

W kolejnych wpisach przedstawię bezpłatne szkoły rodzenia w Poznaniu, które były zainteresowane przedstawieniem swojej oferty i odpowiedziały na moją wiadomość mailową zawierającą konkretne pytania. We wpisie, który zakończy ten cykl pojawi się podsumowanie zgromadzonych informacji. 

Zapraszam do lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Za wszystkie spostrzeżenia i wsparcie - dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...